Sunday, June 12, 2011

just for you

kau tahu tak kau lain dari laki yang penah aku meet . 
kau tahu tak aku takod sgt hilang kau . 
aku rasa macam hari hari aku nak lepak dgn kau . 
aku sebenarnya tak penah syg dekad laki camner aku syg dekad kau
and bile kita meet . aku tatao knpe aku suka pandang muka kau . pandang mata kau .
peluk kau ketad ketad . pgg tangan kau
bila aku buad sume tuhh . aku rasa tenang sangat . seriously . 
teheeeeeeeee . kali nia aku betol betol sy kau . aku tahu kau syg aku jugak . 
and aku pecaye kau spenuh hati aku doe ^_^
and lepas nie mesti susah nak meet kau . nak pegang tgn kau . nak pelok kau ketad ketad . 
nak kiss pp kau . nak kiss lips kau
sumpa kau rindu sume perkara tuhhh . kau pun pasnie mesti busy sbb nak spm . 
aku pulak pasnie busy jugak study . grr ! rase macam nak pindah sebelah ruma kau aje kan . 
cehh *kononya . 
okayy :( IM SO FUCKING SICK MISSING YOU .

and aku harap yang kau takkan pernah berubah and stop sayang kat aku

No comments:

Post a Comment