Monday, June 13, 2011

aku terharu . aku happy . aku rindu kau . aku sunyi . aku sedih =='

hmm . aku bangun tido . adek aku cakap super hero aku cakap dea rindu aku . dea sayang aku . 
sumpa aku terharu . then dgn tak basuh muka *muka masam . 
aku teros online fesbuk . then buad status . dea im aku . heee . aku happy sgt . 
then aku respon im dea tak de respon . busy lagi laa tuhh . 
hmm , aku cume nak kau tahu aku rindu kau sgt sgt . aku nak kau sentiasa ada dgn aku . 
sbb tuhh aku im kau . aku call kau . 
tapi kau busy . aku kecik hati sangat . tapi tape aku pendam  
hmm . and tadi aku terlepas and aku terbuad at wall . maav biyy .
'u pown xphm i.da byk kali megalah u jgn la wt i jd lelaki yg duduk kt tapak kaki pompuan'
hmm . bby mintak maap eh biyy. hmm . bby tak penah paham biyy . bby takkan halang ape yang biyy nak buad pasnie . p nak p mna and apae2 aje . sbb bby nak biyy tahu yang bby nga cuba tok jadi gf yang terbaek tok biyy . im so so sorry and im gonna die if im losing you biyy . miss you xx

No comments:

Post a Comment