Friday, June 10, 2011

first time kawan dgn superhero :D

hee . time tuhh tak silap aku bosan kodd . haha . 
then dea *super hero saya*  sent smile kat aku , macam tak pecaya kodd budak hot stuff bole tegor aku . 
hishh *an an an aku nie .haha . then kat situ laa kitaorg kenal each other . :D
aku layan kepala dea best jugak . then dea mintak numb aku. 
aku  bagi laa sebab time tuhh aku pun single kan . hee .  aku bagi laa kat dea numb aku . 
hee . time tuhh ramai jugak nak kenal aku lagi rapat . tapi aku bia kan aje . hee . 
sbb aku nak tgok sape yang betolbetol nak kawan dgn aku . 
hee . dalam ramai2 yng nak kenal dgn aku . aku nampak dea nie sorg laa yang nak sgt kawan dgn aku . 
keep call aku. msj aku  then satu mase tuhh dea call aku . haha . aku cakap aku nak kawan dgn dea lagi rapat . 
and aku teros active kan numb dea . <3

No comments:

Post a Comment