Friday, June 10, 2011

aku dah mula rapat , nak meet up and aku bengang !

dia dah start rapat dgn aku . call aku . text aku . aku dah mula rase nak rapat sgt 
dgn dia . pade astu hari tuhh kteowg decide nak meet up . then
aku tak pk panjang . aku teros cakap okayy ! hee . sbb aku mmg nak sgt meet up dgn budak hotsetap nie . haha . besok aku pun bangun cam biasa . 
hee . aku gerak p cs . hee . aku  excited sgt nak meet up dia aa . 
then aku call and text dia non-stop sampai b3 aku low !  . 
gr . geram je kan . otw otw . tak sampai sampai jugak !
grr ! aku siap2 pusing cs sampai 3 4 kali . sampai org dekad cs tuhh
bosan kodd . haha :D
then aku tggu dpn plaza seni . aku try on lagi hp aku sampai bole on . 
then aku msj laa dea suro tggu dpn marrybrown . 
nak dekad 3jam dea tak muncul2 . then muncul pulak si buduh . 
ex aku *udin* .perbualan :

udin : kau tggu sape bongok ?
aku : tggu balak aku laa . pasal ?
udin : balik laa doe . tak penad kew ?
aku : aku penad doe . menyirap pun ade . 
udin : jum laa saing aku balek . 
aku : jom jom . aku pun nak baek dah . 
udin : okayy sett . kau bayo tambang aku . 
aku : kepaleotakbapakkaubotak ah .
then aku ketawe same same . and naek bas balek . 
grr ! meyirap dgn dea . teros balek merajok and marah dia . 
puas hati . haha .

No comments:

Post a Comment