Wednesday, June 29, 2011

Sakedd Perott --'

nelly start dgn bismillahirahmanirahim . 
balek sekola . balek nengok mama tade . huh ? mane mama nie . 
then pegi dapur . haha . melantax . 
tengah melantax . engat kau pulak b . 
kau selalu cakap aku camnie kan * eh u nie if makan reti pulak berhenti*
haha . kelakar bodoh ayat tuh . tahu pun aku kuad makan . 
hihi . sorry b . okayy . pas aku makan , mandi bagai . 
teros online fesbuk . then . 
eh tengok tengok kau ade eh . 
haha . teros laa aku tegur kau . sbb aku tanak kau gedik layan girl lain . 
maap auww b . lebih pulak aku kan ?
kita offline kejap . 
then engat aku nak pegi melantak . before tuhh aku pegi tandas . 
then aku teros termuntah2 . tekak aku loya . 
aku pening and badan aku tak sedap . 
aku sala makan laa b . mana tak nya hari nie sampai 4 kali aku mencekik . 
okayy . perot aku senak sgt . if kau ada kat sini kan bagos . 
bole jaga aku :(
aku rindu kau laa fedauch rafee :((

No comments:

Post a Comment